Bossen - is een ajacied?

Alle 'oude' forumdiscussies.

Moderators: NEC4EVER, Bleum

Berichtdoor Daan » 05 mei 2002, 21:25

Ik vond Bossen vandaag eigenlijk wel goed fluiten. Ach ja dat ie die Ajaxieden overreind helpt enzo, daar zal ik me niet zo druk om maken, vind het belangrijker dat ie gewoon goede beslissingen neemt, en dat deed ie vandaag in mijn ogen goed !
Daan
Aandeelhoud(st)er

Berichtdoor Gast » 06 mei 2002, 08:17

Aan de scheids heeft het echt niet gelegen.
Gast

Berichtdoor Zito » 06 mei 2002, 08:26

Volgens mij ging Bossen ook amicaal met N.E.C. spelers om. Ik kan zeker één geval voor de geest halen. Alleen om welke speler ging weet ik niet meer.

Bossen floot inderdaad prima.
Zito

Berichtdoor Zito » 06 mei 2002, 10:01

Hij is een vriend van de joden!!

Qua spreekkoren viel het allemaal erg mee. Die oproep van Hesp heeft dus geholpen ( :D ).

Het blijft vreemd dat alle joden opmerkingen van niet ajax supporters niet door de beugel kunnen, terwijl het associeren met joden geen uitlokking is (althans volgens Cohen - en die zou het eigenlijk moeten kunnen weten gezien zijn afkomst). Gisteren was het ook weer vaak raak.  Tijdens de huldiging van Ajax riep de volksmenner die ze hadden ingehuurd 'Ajax' en het publiek reageerde met 'Joden'. De spelers zelf zongen 'Campione' of 'Kampioenen' en het publiek zong 'Campijoden' (het spandoek met die tekst was even in beeld bij SS). En er was ongetwijfeld veel meer. Het Leidseplein leek ook behoorlijk op Jenin...
Zito

Berichtdoor Gast » 06 mei 2002, 10:46

:imwithstupid:

Ik snap ook niet waarom die Davidsterren, Campijoden spandoeken en andere uitroepen niet als provocatie worden opgevat. Lijkt er toch verdacht veel op.
Gast

Berichtdoor marconmgn » 30 maart 2007, 14:29

Ik vind dat Joossie hier zeker een punt heeft,
Ik vertrouw de scheidsrechters van tegenwoordig ook niet meer zo.
Neem nou onlangs die wedstrijd tussen psv en ajax, dat er door de scheidsrechter gaat juichen als ajax scoort, dat is toch van de zotte
marconmgn

Berichtdoor Vakkie M en L » 30 maart 2007, 14:30

Braamhaar: "Ik zag voor de Ajax-aanval een overtreding van PSV, maar liet doorspelen. Dan is het mooi om te zien dat zo'n beslissing goed uitpakt voor het bij de overtreding benadeelde team. Dat was voor mij even kicken."

Afbeelding
Vakkie M en L
Tylko Polska

Berichtdoor marconmgn » 05 jun 2007, 15:45

Jimmy schreef:Mooi man dat liverpool publiek dat ze duidelijk die scheids uitfloten na die belachelijke beslissing wat niet eens geel was en daarna het applaus voor marcellis!

:imwithstupid:
marconmgn

Volgende

Keer terug naar Forum Archief