Het niveau van dit forum

Stel hier je vragen en geef je ideeen over de site etc

Moderators: NEC4EVER, Bleum

Hoe kunnen we het niveau verbeteren van dit forum?

Meer mods (ik ben eventuel beschikbaar)
6
75%
Meer propaganda en links op voetbalmedia
2
25%
Meer subforums
0
Geen stemmen
Strengere hantering forumregels
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen : 8

Het niveau van dit forum

Berichtdoor Gast » 06 jan 2006, 11:14

Wat vinden jullie van het niveau van dit forum?

Ik kom hier al een tijdje, de laatste 6 à 7 maanden reageer ik ook en wat ik bemerk is dat wanneer je een afwijkende mening heb al gauw wordt uitgemaakt voor arnepper.
Bovendien merk ik dat het bezoekers/reageeraantalachtruit gaat de laatste tijd.
Hoe vinden jullie dat de kwaliteit verbeterd kan worden?

Meer mods? Ik ben beschikbaar hoor!

Groet

neccie
Gast

Berichtdoor marconmgn » 06 jan 2006, 14:57

wat heb je aan meer mods :roll:
marconmgn

Berichtdoor marconmgn » 06 jan 2006, 15:30

hehe en als ik op de optie stem meer mods dan moet ik zelf ook beschikbaar zijn :satisfied:
marconmgn

Berichtdoor Gast » 06 jan 2006, 15:52

marconmgn schreef:hehe en als ik op de optie stem meer mods dan moet ik zelf ook beschikbaar zijn :satisfied:

Nee hoor, de antwoorden zijn niet bindend. Dit sloeg meer op mijn persoonlijke situatie.
Gast

Berichtdoor Gast » 06 jan 2006, 21:51

orion schreef:
D.G.O. schreef:Ik zou als ik jou was een campagne starten met "NECCIE 4 MODERATOR" als pakkende titel. jouw bekendheid bij NEC kan je helpen om dit alles tot een succes te brengen.

Gegarandeerd geslaagd. Ik denk wel dat je genoeg post hebt geplaatst om direct toegang te krijgen tot het forumbeheer en al die mooie instellingen.

Inderdaad, ik denk ook dat er een mooie toekomst voor je is weggelegd! :thumbsup:

Afgezien van het feit dat ik genoeg gepost zou hebben (want dat heb ik niet als je onze cijfers met elkaar vergelijkt) is dat inderdaad niet zo'n fout idee.

Toch ga ik ervan uit dat ik zelf benaderd word.
Gast

Berichtdoor Daan » 06 jan 2006, 22:03

neccie schreef:
orion schreef:
D.G.O. schreef:Ik zou als ik jou was een campagne starten met "NECCIE 4 MODERATOR" als pakkende titel. jouw bekendheid bij NEC kan je helpen om dit alles tot een succes te brengen.

Gegarandeerd geslaagd. Ik denk wel dat je genoeg post hebt geplaatst om direct toegang te krijgen tot het forumbeheer en al die mooie instellingen.

Inderdaad, ik denk ook dat er een mooie toekomst voor je is weggelegd! :thumbsup:

Afgezien van het feit dat ik genoeg gepost zou hebben (want dat heb ik niet als je onze cijfers met elkaar vergelijkt) is dat inderdaad niet zo'n fout idee.

Volgens mij kan jij heeel lang gaan wachten, maar blijf vooral hopen zou ik zeggen! :D
Daan
Aandeelhoud(st)er

Berichtdoor Gast » 06 jan 2006, 22:04

Daan schreef:
neccie schreef:
orion schreef:

Volgens mij kan jij heeel lang gaan wachten, maar blijf vooral hopen zou ik zeggen! :D

Wat bedoel je precies?
Gast

Berichtdoor Daan » 07 jan 2006, 00:19

D.G.O. schreef:Volgens mij precies zoals Daan het zegt.
Iedereen in deze kroeg kent elkaar ongeveer en een nieuweling die rare discussies opent zal geen hoge ogen gooien bij de moderatorverkiezingen, eind augustus dit jaar. Hint: :P

Toch wens ik je nog veel plezier in het cafe, succes met je campagne.

:imwithstupid:
Daan
Aandeelhoud(st)er

Berichtdoor NEC4EVER » 09 jan 2006, 15:57

Best goed idee om het forum nieuw leven in te blazen, maar dit gaat natuurlijk niet lukken met meer mods. Wel met meer bezoekers! :party:
NEC4EVER
Barkeeper

Volgende

Keer terug naar Mededelingen & Feedback