1 groot forum!! - 1 groot forum!!

Stel hier je vragen en geef je ideeen over de site etc

Moderators: NEC4EVER, Bleum

1 groot forum!! - 1 groot forum!!

Ja
4
18%
Nee
17
77%
Geen Mening
1
5%

Totaal aantal stemmen : 22

Berichtdoor NECAnGeL » 21 jun 2002, 19:26

Ik weet dat er veel is gebeurd de afgelopen tijd zowel onder de forummers als met het forum....

Maar toch baal ik er van dat we 2 Forums hebben we zijn nu niet een vaste Supporters groep meer en dat hoort niet zo want we zijn allemaal van de zelfde club maar zitten appart te discussieren. Dit is volgens mij maar bij weinig club's in Nederland die 2 Supporters groepen hebben....

Daarom lijkt het mij beter hoe moeilijk het ook is om weer met 1 forum verder te gaan en dat is het NEC-NIJMEGEN.nl forum. Dit is niet omdat ik achter dat forum zit maar omdat ik al baal vanaf de eerste dag dat dit forum er is en het andere forum was er nou eenmaal als eerst dus die hoedt natuurlijk dan ook niet als eerste weg. Heb dit ook al een keer met mensen van hier besproken. Het mooie is dat op alle 2 de forums de zelde discussie lopen dus waarom dan niet 1 Forum...

Ik heb deze discussie daarom geopend om te kijken wat we er van vinden.

Ik heb ook een poll op gezet op te kijken wat we er allemaal van vinden..

Ik ben in ieder geval voor 1 Groot NEC Supporters Forum.... zoals vroeger....

Ik weet dat het moeilijk is voor de Mensen hier maar denk er eens goed over na voor dat je gelijk reageerd. Onthoud goed we zijn 1 clup......
NECAnGeL

Berichtdoor Rulinaw » 21 jun 2002, 19:37

dan zal 1 forum moeten sluiten.. en dat zie ik niet gebeuren, sommige mensen vinden .NU ook fijner da .NL en andersom.

Dat er nu 2 forums zijn vind ik ook minder, maar dan kunnen we het beste hierheen gaan met zijn allen, omdat de grootste forum problemen van .NL afkomen
Rulinaw

Berichtdoor 100-1014459223 » 21 jun 2002, 19:59

ik weet het niet. Er zit toch wel een groot verschil in de twee forums en volgens mij werkt dat niet echt.

Maar das mijn mening. Komt denk ik gewoon omdat ik (bijna)iedereen ken op dit forum waardoor er een gemoederlijkere sfeer hangt.

Maar hoe meer mensen, hoe meer   :biertje:  za ik maar zeggen.
100-1014459223

Berichtdoor Jims » 21 jun 2002, 20:04

NECAnGeL schreef:Dit is volgens mij maar bij weinig club's in Nederland die 2 Supporters groepen hebben....

Hebben we niet de HKN en de Nec Supporters Vereniging. Zijn dat eigenlijk niet 2 groepen?
Jims

Berichtdoor Jims » 22 jun 2002, 08:31

BW7 schreef:
Dit is volgens mij maar bij weinig club's in Nederland die 2 Supporters groepen hebben....

Hebben we niet de HKN en de Nec Supporters Vereniging. Zijn dat eigenlijk niet 2 groepen?

Deze vergelijking heeft helemaal niets met beide forums te maken.......

;) Er werd uiteen gezet dat als er 2 forums zijn dat er dan eigenlijk 2 supporter-groepen zijn. Hier ben ik het niet mee eens; daarom heb ik deze vergelijking gemaakt!
Jims

Volgende

Keer terug naar Mededelingen & Feedback