1 groot forum!! - 1 groot forum!!

Stel hier je vragen en geef je ideeen over de site etc

Moderators: NEC4EVER, Bleum

1 groot forum!! - 1 groot forum!!

Ja
4
18%
Nee
17
77%
Geen Mening
1
5%

Totaal aantal stemmen : 22

Berichtdoor 100-1014459223 » 22 jun 2002, 13:28

Bier smaakt overal hetzelfde, maar toch zoeken we allemaal een eigen cafe om het op te drinken. De twee forums functioneren prima naast elkaar, vind ik.

:imwithstupid:  schitterende vergelijking en ik vind ook dat het wel goed loopt zo. Iedereen kijkt voor zich zelf wat hij zelf wil en dat gaat wel goed.

Een forum beschouw ik trouwens absoluut niet als een supportersgroep zoals necangel zegt. Ik vind gewoon dat er op .nl een paar lui zitten waarmee het niet leuk forummen is, simpel. Als we weer met zn alleen op 1 forum zitten gaat het niveau weer flink achteruit en is het ook nog eens tering druk.

Ook geef ik thomas gelijk, want ik vind dat een forum gewoon niet op een officiele site hoort.
100-1014459223

Berichtdoor mkz koe » 22 jun 2002, 14:07

kvind t wel goed zo.. op .nl word alleen maar gezegd dat ze het er mee eens zijn als iemand iets zegt.. als je de echte reacties eruit zou halen hou je niet meer over als hier.. maja.. ik zal wel weer zeuren :D :biertje:
mkz koe

Berichtdoor Bleum » 24 jun 2002, 14:25

Wat ik jammer vind is dat gelijk weer gezegd wordt zet je trots opzij. Trots is in mijn ogen nog steeds iets anders dan principes. Principeel ben ik zeker. Dat zal ik nooit ontkennen. Ik neem voor het gemak maar aan dat dat met trots bedoeld wordt.

Het NTB forum was onafhankelijk en uniek in z'n soort. Toen het forum verhuisde naar de officieele site was ik één van de eerste die vond dat een forum onafhankelijk diende te zijn, zoals Thomas nu ook terecht zegt.

Toen bleek dat er (op z'n zachts gezegd) vervelende dingen werden gedaan en er mensen door de webmaster uitgescholden werden was duidelijk dat van de reputatie van het oude NTB-forum weinig meer over was. Uit principe ben ik toen weggegaan (omdat ik vind dat webmasters, die zelf handelen tegen de zelfgemaakte regels, op moeten stappen) niet uit trots, want ik voel me echt niet te trots voor .nl, integedeel! Ook heb ik niks persoonlijks tegen Frans (dat heb ik 'm ook gezegd), maar ik was er principeel op tegen dat hij als webmaster dat had gedaan. gelukkig was er een alternatief: het forum op .nu

NEC Angel gaat er maar gewoon effe van uit dat iedereen maar weer terug zou moeten komen op .nl. Een beetje vreemd want daarmee wordt afbreuk gedaan aan dit forum. Zo van: Het is leuk geweest, jullie hebben je effe kunnen uitleven hier, nu moet het maar eens afgelopen zijn en iedereen moet nu terug komen want het gezeik duurt nu veel te lang!

Ik vraag me af op grond waarvan het .nl forum het enige forum zou moeten zijn. Datzelfde zou ik ook zeggen bij dit forum, want BW7 vraagt zich terecht af waarom volgens Rulinaw dit forum alleen zou moeten overblijven. Kennelijk heeft Rulinaw het hier naar zin :D

We kunnen wel zeggen dat het maar een forum is, maar voor een hoop mensen (waaronder ik) is het forum echt belangrijk geworden. Dankzij dit forum heb ik het plezier in het forummen weer terug gekregen. Ik geniet hier echt van de gemoedelijke sfeer en kan over van alles praten zonder dat ik van te voren moet nadenken of het wel geaccepteerd wordt. Ik weet zeker dat wanneer ik op .nl de kut blokker discussie had geopend dat ik reacties had gekregen van: "Dat is niet van jouw niveau Bleum!" of "SLUITUH". Hier maakt het niet uit en vliegen de  :biertje: en  :party: symbolen over het scherm. Het is zoals Ron Delgado zegt een kroeg die het verschil maakt, niet het bier!

Ik heb helemaal niks tegen het .nl forum. Ik wens ze daar het allerbeste en zal ook blijven volgen wat er daar allemaal besproken wordt. Gelukkig kan ik (weer) met iedereen normaal overweg, want van ruzie wordt niemand beter! Er zijn wat mij betreft zeker geen "hard feelings" meer t.o.v. personen op .nl en ik hoop dat dat omgekeerd ook het geval is.

Of er ooit weer 1 forum komt? Ik denk dat beide fora makkelijk naast elkaar kunnen voortbestaan. Zoals Bert al zei; Op .nl komen de wat jongere forummers op .nu de oudere. Kennelijk is er dus wel een markt voor beide fora. Wat mij persoonlijk betreft: Ik mis soms echt wel de discussies met blabla of JJ of iemand anders die hier vrijwel niet reageerd, maar dat weegt voor mij voorlopig nog niet op tegen een gezellig en onafhankelijk forum!
:hatertzuid: Kijk ook eens op http://www.detrouwehonden.nl :hatertzuid:
Bleum
Uitsmijter

Berichtdoor Jims » 24 jun 2002, 14:47

Bleum heel netjes gesproken! (ik weet zelf niet wat er op het .nl forum is gebeurd). Maar ik vindt het hier leuk; dus ik blijf voorlopig hier. Hier verloopt je account overigens ook niet als je een maand niet hebt gereageerd en op .nl wel! ;)
Jims

Berichtdoor Daan » 24 jun 2002, 15:33

Mooi gesproken Bleum, ik ben het helemaal met je eens !
Daan
Aandeelhoud(st)er

Berichtdoor 100-1014459223 » 24 jun 2002, 18:00

Mijn rede is omdat die discussies daar als een trein lopen! Je zegt iets, maar de volgende dag is de discussie 10 blaadjes verder.. Vervolgens heb ik geen zin om al die reacties door te gaan lezen en op dit forum gaat alles precies goed.

vandaar...

Ook heeft het forummen op .nu helemaal niks met trots ofzo te maken, wat misschien bij anderen het geval is? Ik vind het hier gewoon leuker.

thats it begrijp je en ik wil gewoon naar huis.
100-1014459223

Berichtdoor Jims » 24 jun 2002, 18:08

de grote oebidoebi schreef:thats it begrijp je en ik wil gewoon naar huis.

Naar huis; waar ben je nu dan?
Jims

Berichtdoor NECAnGeL » 24 jun 2002, 18:24

Wat ik jammer vind is dat gelijk weer gezegd wordt zet je trots opzij. Trots is in mijn ogen nog steeds iets anders dan principes. Principeel ben ik zeker. Dat zal ik nooit ontkennen. Ik neem voor het gemak maar aan dat dat met trots bedoeld wordt.

Het NTB forum was onafhankelijk en uniek in z'n soort. Toen het forum verhuisde naar de officieele site was ik één van de eerste die vond dat een forum onafhankelijk diende te zijn, zoals Thomas nu ook terecht zegt.

Toen bleek dat er (op z'n zachts gezegd) vervelende dingen werden gedaan en er mensen door de webmaster uitgescholden werden was duidelijk dat van de reputatie van het oude NTB-forum weinig meer over was. Uit principe ben ik toen weggegaan (omdat ik vind dat webmasters, die zelf handelen tegen de zelfgemaakte regels, op moeten stappen) niet uit trots, want ik voel me echt niet te trots voor .nl, integedeel! Ook heb ik niks persoonlijks tegen Frans (dat heb ik 'm ook gezegd), maar ik was er principeel op tegen dat hij als webmaster dat had gedaan. gelukkig was er een alternatief: het forum op .nu

NEC Angel gaat er maar gewoon effe van uit dat iedereen maar weer terug zou moeten komen op .nl. Een beetje vreemd want daarmee wordt afbreuk gedaan aan dit forum. Zo van: Het is leuk geweest, jullie hebben je effe kunnen uitleven hier, nu moet het maar eens afgelopen zijn en iedereen moet nu terug komen want het gezeik duurt nu veel te lang!

Ik vraag me af op grond waarvan het .nl forum het enige forum zou moeten zijn. Datzelfde zou ik ook zeggen bij dit forum, want BW7 vraagt zich terecht af waarom volgens Rulinaw dit forum alleen zou moeten overblijven. Kennelijk heeft Rulinaw het hier naar zin :D

We kunnen wel zeggen dat het maar een forum is, maar voor een hoop mensen (waaronder ik) is het forum echt belangrijk geworden. Dankzij dit forum heb ik het plezier in het forummen weer terug gekregen. Ik geniet hier echt van de gemoedelijke sfeer en kan over van alles praten zonder dat ik van te voren moet nadenken of het wel geaccepteerd wordt. Ik weet zeker dat wanneer ik op .nl de kut blokker discussie had geopend dat ik reacties had gekregen van: "Dat is niet van jouw niveau Bleum!" of "SLUITUH". Hier maakt het niet uit en vliegen de  :biertje: en  :party: symbolen over het scherm. Het is zoals Ron Delgado zegt een kroeg die het verschil maakt, niet het bier!

Ik heb helemaal niks tegen het .nl forum. Ik wens ze daar het allerbeste en zal ook blijven volgen wat er daar allemaal besproken wordt. Gelukkig kan ik (weer) met iedereen normaal overweg, want van ruzie wordt niemand beter! Er zijn wat mij betreft zeker geen "hard feelings" meer t.o.v. personen op .nl en ik hoop dat dat omgekeerd ook het geval is.

Of er ooit weer 1 forum komt? Ik denk dat beide fora makkelijk naast elkaar kunnen voortbestaan. Zoals Bert al zei; Op .nl komen de wat jongere forummers op .nu de oudere. Kennelijk is er dus wel een markt voor beide fora. Wat mij persoonlijk betreft: Ik mis soms echt wel de discussies met blabla of JJ of iemand anders die hier vrijwel niet reageerd, maar dat weegt voor mij voorlopig nog niet op tegen een gezellig en onafhankelijk forum!

Netjes gesproken Bleum en kan me dit goed voorstellen maar toch hoop ik dat je ook weer eens op .nl reageerd we hebben altijd samen fijn gediscusseerd en zou dat graag weer willen doen dit geld ook voor NEC4EVER, HANS112 en de rest die er altijd veel kwam. Ik weet ook wel dat jullie hier goed zitten ik zal hier daarom ook blijven kijken en reageren maar doen jullie dat ook bij ons dan kunnen we allebei de forums hoog houden....

Vergeet het verleden een beetje en reageer op beide forum's......

Ik hoor het wel en mischien zie ik je wel op .nl

Ben er wel achter dat we 2 forums moeten houden hoe jammer ik het ook vindt mischien in de toekomst wat anders maar dat zien we wel :biertje:
NECAnGeL

Berichtdoor Zito » 24 jun 2002, 21:32

Dat is iets te eenvoudig gedacht, Harold. Het probleem zit 'm niet alleen in de afhankelijkheid van het .nl forum (zie met name de bijdrage van Bleum).

Mij bevalt .nu prima en ik heb absoluut geen behoefte aan 1 groot forum. Als dat namelijk zou worden zoals .nl dan haak ik snel af (opnieuw).
Zito

Berichtdoor NECAnGeL » 24 jun 2002, 21:32

Dat is ook een goeie maar dat zullen de mensen van NEC niet leuk vinden en Frans denk ik ook niet mij maakt het niks uit zal dat ook goed keuren.....
NECAnGeL

Berichtdoor Bleum » 25 jun 2002, 09:11

Zito schreef:Dat is iets te eenvoudig gedacht, Harold. Het probleem zit 'm niet alleen in de afhankelijkheid van het .nl forum (zie met name de bijdrage van Bleum).

Mij bevalt .nu prima en ik heb absoluut geen behoefte aan 1 groot forum. Als dat namelijk zou worden zoals .nl dan haak ik snel af (opnieuw).

inderdaad Zito goed gelezen. De onafhankelijkheid is 1 punt, maar de gezellige (lees: ongedwongen) manier van reageren en het kunnen openen van alle onderwerpen, zonder daarbij geremd te worden weegt ook heel zwaar.
:hatertzuid: Kijk ook eens op http://www.detrouwehonden.nl :hatertzuid:
Bleum
Uitsmijter

VorigeVolgende

Keer terug naar Mededelingen & Feedback