1 groot forum!! - 1 groot forum!!

Stel hier je vragen en geef je ideeen over de site etc

Moderators: NEC4EVER, Bleum

1 groot forum!! - 1 groot forum!!

Ja
4
18%
Nee
17
77%
Geen Mening
1
5%

Totaal aantal stemmen : 22

Berichtdoor Bleum » 25 jun 2002, 09:19

Ook ik ben het met je eens Bleum, en met trots bedoelde ik inderdaad principes, dus sorry voor de verkeerde woordkeuze.

Maar zoals je zelf zegt ben je zelf ook geinterresseerd in de discussies op .NL en mis je de discussies met bijv Blabla en JJ. Waarom reageer je dan niet af en toe op .NL?

Dit blijft jou hoofdforum, dat snap ik en respecteer ik, maar wat is er nu op dit moment (nu de wrijvingen min of meer opgelost zijn) op tegen om af en toe ook op .NL te reageren als er iets staat wat je aanspreekt?

1 van die principes is dat wanneer ik me solidair verklaar met iemand (in dit geval NEC4EVER) ik ook solidair blijf. Dat betekent dat als NEC4EVER weer op .nl gaat reageren of wanneer hij zou zeggen dat alles wat hem betreft opgelost is, dat ik dan weer ga reageren. Tot die tijd blijf ik alleen hier reageren. Nogmaals: dit is geen verwijt naar anderen toe, omdat zij andere beslissingen genomen hebben, maar puur een uitleg van mijn kant.
:hatertzuid: Kijk ook eens op http://www.detrouwehonden.nl :hatertzuid:
Bleum
Uitsmijter

Berichtdoor NEC4EVER » 25 jun 2002, 10:12

Bleum schreef:
Ook ik ben het met je eens Bleum, en met trots bedoelde ik inderdaad principes, dus sorry voor de verkeerde woordkeuze.

Maar zoals je zelf zegt ben je zelf ook geinterresseerd in de discussies op .NL en mis je de discussies met bijv Blabla en JJ. Waarom reageer je dan niet af en toe op .NL?

Dit blijft jou hoofdforum, dat snap ik en respecteer ik, maar wat is er nu op dit moment (nu de wrijvingen min of meer opgelost zijn) op tegen om af en toe ook op .NL te reageren als er iets staat wat je aanspreekt?

1 van die principes is dat wanneer ik me solidair verklaar met iemand (in dit geval NEC4EVER) ik ook solidair blijf. Dat betekent dat als NEC4EVER weer op .nl gaat reageren of wanneer hij zou zeggen dat alles wat hem betreft opgelost is, dat ik dan weer ga reageren. Tot die tijd blijf ik alleen hier reageren. Nogmaals: dit is geen verwijt naar anderen toe, omdat zij andere beslissingen genomen hebben, maar puur een uitleg van mijn kant.

:0  :0  :0

Hangt dat allemaal van mij af....  :0  :0  :0
NEC4EVER
Barkeeper

Berichtdoor NEC4EVER » 25 jun 2002, 10:15

StrOOper schreef:Nou dan blijft er nog maar één ding over:

:letop: NEC4EVER, POST WEER EENS EEN KEER OP .NL!

:thefinger:
NEC4EVER
Barkeeper

Berichtdoor NECAnGeL » 25 jun 2002, 10:34

Blijk baar wel hahaha...

Leef je verders nog hoor nooit niks meer vanje moet nog steeds een keer foto's komen kijken
NECAnGeL

Berichtdoor Serge » 25 jun 2002, 11:18

NECAnGeL schreef:Blijk baar wel hahaha...

Leef je verders nog hoor nooit niks meer vanje moet nog steeds een keer foto's komen kijken

Da's een vraag bestemd voor de "berichtenservice"!

Maar dat hebben jullie toch ook?
Serge

Berichtdoor Serge » 25 jun 2002, 11:46

Om de forummers hier gerust te stellen:

Momenteel ben ik geenszins van plan dit forum te sluiten cq. te laten "fuseren" met het .nl forum! Aangezien er volgens mij geen enkele behoefte aan is.

Er is wel over gesproken om dit forum idd onderdeel te maken van de nieuw op te richten website NECWeb.nl. Toch heb ik besloten om dit niet te doen, eenvoudigweg omdat dan de onafhankelijkheid wederom in het geding stond. Wel zal NECWeb.nl een link plaatsen naar dit forum.

Mochten er nog vragen zijn, je kunt me altijd mailen of via de berichtenservice benaderen!
Serge

Berichtdoor NEC4EVER » 25 jun 2002, 11:51

BW7 schreef:
Nou dan blijft er nog maar één ding over:

:letop: NEC4EVER, POST WEER EENS EEN KEER OP .NL!

:thefinger:

1 keer is genoeg NEC4EVER........... :thefinger:

:letop: Doe het nu eens voor de gein!!!

:D  :laugh:  :laugh:  :D

Hoeveel bied je!? ;)
NEC4EVER
Barkeeper

Berichtdoor Bleum » 25 jun 2002, 13:45

NEC4EVER schreef:

:0  :0  :0

Hangt dat allemaal van mij af....  :0  :0  :0

Ja en nee

Ja, want je solidair verklaren betekent dat je pas terug gaat als degene mert wie je solidair bent ook weer gaat reageren of geen principieele bezwaren meer heeft.

Nee, omdat ik natuurlijk niet voor niks solidair ben. Ook ik vind nog steeds dat mensen met bestuursfuncties op moeten stappen, wanneer zij zelf niet aan de regels voldoen. Ook vind ik dat een forum eigenlijk onafhankelijk hoort te zijn.

conclusie: Ik maak zelf de afweging of ik weer op het .nl forum ga discussieren. De mening van NEC4EVER in deze is belangrijk, maar niet bepalend. Op dit moment kies ik nog steeds voor dit onafhankelijke forum en ik snap ook dat NEC4EVER nog steeds niet wil reageren op het .nl forum, omdat het forum wel gewijzigd is, maar niet in die mate dat de oude problemen uitgesloten zijn in de toekomst.
:hatertzuid: Kijk ook eens op http://www.detrouwehonden.nl :hatertzuid:
Bleum
Uitsmijter

Berichtdoor NEC4EVER » 25 jun 2002, 22:51

Euhm Janseuh..voortaan effe beter uit je doppen kijken ;) :D

1 Groot Forum discussie op .nl
NEC4EVER
Barkeeper

Berichtdoor Zito » 26 jun 2002, 07:50

Heb net even deze discussie op .nl gelezen en daar is men over het algemeen juist voorstander van het creeeren van 1 forum. Ik weet niet wat de oorzaak van de breuk is geweest, maar dat is ongetwijfeld de reden dat men op .nu minder enthousiast is. Time heals all wounds.

Mij maakt het niet zo veel uit of er 1, 2 of 1000 N.E.C. forums zijn. De sterksten zullen overleven omdat daar de mensen terugkomen omdat ze het leuk vinden om er te discussieren.
Zito

VorigeVolgende

Keer terug naar Mededelingen & Feedback